Підігрів палива

ФІльтри-сепаратори дизельного палива з підігрівом ТФС-3000 «REDLINE».

   Перш ніж як придбати сепаратор з підігрівом треба більше ознайомитись з принципом роботи сепаратора, а також про роботу системи підігріву палива. Розповімо вам про це.

   В фільтрах-сепараторах серій ТФС-3000 «REDLINE» в якості нагрівальних елементів використовується позисторна кераміка.

   Позистор відноситься до класу напівпровідників, виготовляється у вигляді циліндричного диску діаметром 25 мм і товщиною 2,2 мм. Контактні поверхні металізовані і розміщені на протилежних пласких поверхнях позистору, площею 490 мм2. Позистор не горючий, випікається при температурі 13000С у повітряній атмосфері протягом 1-4 годин. Під час експлуатації позисторний елемент не розкладається та не завдає впливу на навколишнє середовище.

   Позистор має позитивний ТКО (температурний коефіцієнт опору), зі стрибкоподібною зміною опору – при досягненні робочої температури +1200С опір позистору стрибком збільшується у два рази із подальшим лінійним збільшенням до 1000 і більше разів в залежності від температури. Робоча температура позистору не залежить від полярності і та величини напруги. Позистор автоматично регулює споживану потужність від джерела живлення в залежності від температури навколишнього середовища – зі зменшенням температури потужність збільшується, зі збільшенням – зменшується, таким чином перегрів за рахунок проходження току через нього при постійній допустимій напрузі – фізично виключається. Підтвердженням цього є гарантія виробника на нагрівач поза залежністю від умов його використання.

   Завдяки цим унікальним здібностям, позистори отримали широке розповсюдження у нагрівальних приладах побутового та технічного призначення.

   У нагрівач виробу ТФС-3000 «REDLINE» встановлюються два нагрівальних елементи, електрично підключені паралельно. Номінальна сумарна потужність нагрівачів при бортовій напрузі 12В складає 350 Вт, при 24В – 500 Вт.

   В ТФС-3000 нагрівачі встановлені в корпус вузлу розкрутки, який виготовлений із алюмінієвого сплаву. У результаті вийшов цікавий проточно-позиційний нагрівач з великою нагрівальною поверхнею – сумарна площа вузла підігріву, що омивається паливом складає 22900 мм2. Протікаючи по каналу сепаратора, паливо сепарується і одночасно підігрівається. Пробіг палива усередині спірального каналу нагрівача дорівнює 45 см. – це перша стадія підігріву.

   Друга стадія підігріву палива відбувається при його переміщенні зі зони відстою у зону фільтруючого елемента. На цьому етапі паливо має складну траєкторію руху. Омиваючи бокову поверхню нагрівача, паливо переміщується по його верхній поверхні до центральної вісі. Це обумовлено тим, що температура нагрівача у зоні центральної вісі – вище. Прогріваючись, паливо підіймається уверх під нижню кришку фільтруючого елементу і, повертаючись назад, потрапляє до зони фільтрації. За такою траєкторією руху прогріте паливо майже не стикається із корпусом фільтра і не нагріває його. При працюючому двигуні корпус фільтра лишається прохолодним, що з часом викликає здивування. Однак, як показує досвід експлуатації дизельного транспорту при температурах до -300С, проблем із забиванням фільтруючих елементів кристалізованими парафінами у наших клієнтів не виникає.

   Ми рекомендуємо використовувати підігрів сепаратора при температурах навколишнього середовища від 00С і нижче. Не дивлячись на те, що при такій температурі кристалізація парафіну іще не відбувається, краплі води у паливі перетворюються на лід, що негативно впливає на якість сепарації.

Системи сепарації і підігріву палива ТФС-3000 «ARCTIC».

Нагреватели топливозаборников бака   При температурах навколишнього середовища від -300С і нижче, починають з’являтися складнощі при заборі палива у баку та при транспортуванні його по паливопроводу. Паливо стає густішим, трубка паливозабірника і захисні сітки, що встановлені на паливозабірник обмерзають кристалізованим парафіном, захисні сітки забиваються і забір палива припиняється.

   Для забезпечення забору палива в баці при температурах до -500С нашим підприємством серійно виготавлюються нагрівачі паливозабірників. Нагрівальним елементом, як і в сепараторі ТФС-3000, є позисторна кераміка.

   Завданням нагрівача є підігрів палива та розтоплювання парафінів виключно у зоні забору палива, оскільки прогрівати увесь об’єм паливного баку технічно складно та енерговитратно.

   Нагрівачі виготовлені із алюмінію у двох основних типорозмірах і комплектуються нагрівальними елементами для бортової напруги 12В або 24В. Нагрівачі паливозабірників постачаються у комплекті із фільтрами -сепараторами ТФС-3000 «REDLINE» та двоканальною системою управління та безпеки. Такі комплексні системи сепарації і підігріву палива мають найменування ТФС-3000 «ARCTIC».

   В цих системах індикація датчика рівня відстою сепаратора та управління нагрівачами сепаратора та бака виведені на пульт управління, а за безпеку та проти іскровий захист відповідає блок реле та автоматики. З технічними характеристиками, комплектацією та гарантійними умовами на фільтри-сепаратори серії ТФС-3000 «REDLINE» та системи сепарації та підігріву ТФС-3000 «ARCTIC», ви можете ознайомитися у нашому каталозі.