Перед тим, як зупинитись на особливостях конструкції наших фільтрів –сепараторів, розглянемо деякі причинні складові, які, тим чи іншим чином, вплинули на конструктивні та технічні характеристики.
В першу чергу – це галузь застосування, регіони експлуатації та паливо.
По-друге – легкість експлуатації та ремонтопридатність.
Галузь застосування – будь-яка техніка з дизельним двигуном, в якості основного або допоміжного фільтру с функцією сепарації.
Регіони експлуатації – будь-які, Північ-Південь, Захід-Схід. Для будь-яких найжорсткіших умов експлуатації з будь-якими температурними аномаліями.
Паливо – дизельне, будь-якої марки та ступеню забруднення.
Легкість експлуатації – не бути настирливим та капризним, надійно виконувати свої функції та не вимагати підвищеної уваги.
Ремонтопридатність – це доступність та наявність витратних комплектуючих і запчастин.
Враховуючи вихідні дані, ми сконструювали фільтр-сепаратор серії ТФС-3000, яких за своїми технічними та експлуатаційними характеристиками аналогів не має. Вийшов універсальний комбінований фільтр грубої та тонкої очистки, обладнаний відцентрово-стресовим вузлом сепарації, підігрівом, змінним фільтруючим елементом, відстійником та датчиком води. Як це реалізовано – дивіться тут.
Для самих холодних регіонів планети.
До переліку конструктивних рішень входять комплексні системи сепарації і підігріву дизельного палива серії «ARCTIC», що складаються із фільтра-сепаратора серії «REDLINE» та підігрівача паливо приймача в баці. Для температур навколишнього середовища до -500С. Докладніше тут.
Ми впевнені, робота паливного сепаратора повністю задовільнить усі ваші вимоги!